Margit Winther

Jeg hedder Margit og bor alene i lejlighed. Jeg har 2 voksne børn og 2 børnebørn. Jeg startede i 1991 og har haft enkelte pauser, sidst i 2017, hvor jeg tog uddannelsen som pædagogisk assistent.

Mit hjem er røgfrit.

For mig er det vigtigt at skabe en tryg base med tid til det enkelte barn, gøre dem selvhjulpne og give dem gode sociale færdigheder. Hos mig bruger vi hele legligheden, vi laver hyggekroge til højtlæsning, sange og bygger huler i kedeligt vejr. Vi har duplo, legekøkken m.m. Ude benytter vi parkerne, Fælledparken og Classens have, samt de omkringliggende legepladser m.m.

Jeg er en del af en gruppe der mødes fast en gang om ugen i en heldagslegestue. Her får børnene mulighed for at indgå i en større børnegruppe og voksne. Vi mødes sammen på legepladser og tage på længere ture.

Jeg lægger vægt på et åbent og ærligt samarbejde, da det fremmer den bedste dialog i samarbejdet omkring barnet.

Formiddag og eftermiddag spiser vi brød, frugt og grønt

Frokosten er som regel rugbrød med pålæg og grønt, til tider lunt tilbehør

De får mælk og vand at drikke

I dagplejen har vi 90% økologisk mad.

Kurser jeg har taget

*Grundkursus for dagplejer *Førstehjælp *Dialogisk læsning *Løfteteknik *Pædagogisk assistent

Tilsynsrapport Gruppe 5 Ryesgade 2021-2022

Shape Created with Sketch.