Kisjanne Iris Dahlgaard Tandrup

Mit navn er Kisjanne, og jeg er 22 år gammel. Jeg har arbejdet med børn siden jeg var 16 år gammel, både som vikar og medhjælper.

Jeg bor i et røgfrit hjem i Brønshøj. Her bor jeg med min mand Nikolaj, og vores fælles datter på 2 år Alba.
Jeg har en 3 værelseslejlighed på 73 kvadratmeter, med kæmpe stue og stor altan, som vi bruger, til at lege i.

Jeg bor et sted, hvor der er mange grønne områder. Jeg bor lige op af volden og 10 min. gå gang fra Utterslevmose. Lige ude foran hvor jeg bor en dejlig børnevenlig legeplads, og der ligger flere omkring mit hjem, som jeg dagligt benytter mig af.
Om onsdagen går vi i legestue sammen med mine andre kollager og deres børn, hvor der bliver lavet noget rytmik, dans, og forskellige lege.

For mig er det vigtigt, at jeg ville kunne tilbyde både jer som forældre og jeres barn, en tryg og sikker hverdag her hos mig. Jeg går op i at vi alle skal kunne få det til at fungere og få en så god dag og tid ud af det.
Jeg er glad for at have specielt dette her arbejde, da jeg ikke oplever stress i hverdagene, så børnene kommer heller ikke til at opleve noget af det. Vi kan selv vælge tempoet hele dagen, så det er i børnenes tempo.
Jeg vælger også selv hvilke aktiviteter og lege som vi skal lave dag for dag.
Jeg lægger meget vægt på hvert enkelt barn, så det er derfor vigtigt for mig og have god kontakt og et godt tillidsbånd, til både barn og forældre.

Legestuegruppe 14 Nørager Plads 2021-2022.