Gitte Soltoft

Hvem er jeg:

Mit navn er Gitte Soltoft, jeg har arbejdet som dagplejer siden marts 1995, og jeg er vild med det. Min mand hedder Per, og vi bor i en dejlig bungalow. Vores datter, svigersøn og 2 børnebørn bor lige rundt om hjørnet - til glæde for os alle.

Familien er ikke-rygere, og vi har ingen husdyr.

Jeg er et glad, åbent og udadvendt familiemenneske, som dyrker motion, er nysgerrig på livet og elsker at rejse.

Hvad laver børnene, når de er hos mig?

Børneværelset er stort og med mange motoriske udfoldelsesmuligheder. Der er indgang gennem kælderen, hvor børneværelset er og med gulvvarme over alt.

Haven er børnevenlig, og den bruger vi meget til leg og hygge.

Per giver gerne et nummer på trommer eller guitar, mens vi synger og danser. Derudover læser vi, tegner, laver motorikbaner og leger - ja, vi gør hvad dagen giver mulighed for og ud fra børnenes interesser og behov.

Vi spiser både inde og ude afhængigt af vejret.

Der er nogle gode legepladser i lokalområdet, som vi jævnligt benytter os af, og hvor vi mødes med andre dagplejere og deres børn.

1 gang om ugen går vi i legestue på Rodosvej, hvor gruppen mødes og hvor børnene lærer at være i en "større" forsamling.

Hvorfor er det godt at have dit barn i dagpleje hos mig?

Dagplejens motto “Ro til at gro” lægger jeg stor vægt på i min dagligdag med børnene, da det giver trygge og glade børn.

Jeg arbejder med, at min børnegruppe er en fælles enhed med gode relationer, men med plads til alles personligheder og accept af samme.

Mit formål er at give børnene den bedste start på institutionslivet med glæde, omsorg og nærvær.

Jeg går ind for et åbent og godt forældresamarbejde, hvor vi siger tingene højt, og i en konstruktiv dialog siger, hvis vi har noget på hjertet, hvad enten det er ris eller ros.

Jeg glæder mig til at møde jer og jeres barn.

Tilsynsrapport Gruppe 2 Rodosvej 2021-2022

Shape Created with Sketch.